Terbiye

*

çok okusa ve çok güzel yazsa bir insan, yemek yemenin bir adabı olduğunu bilse de.. çorbaya ekmeğini batıranı hakir ve küçük ve hatta kendine denk bile görmemeli.. bu terbiyeyle ilgili bir şey, raflarda durmuyor.. küçük bir çip doğuştan gelen, ruhumuzun etiketi..

**

y.a

Yorumlar

Anonymous dedi ki…
hem çok okuyup, hem güzel yazıp üstüne yemek yeme adabını bildigin halde çorbaya ekmek batır mıyorsun degil mi? hele sogana yumrugunu indirip cücügünü yedigini hiç söyleme! olsa, toprak tastan su bile içersin demek ki!
...

bir digeri;
tadı biraz acı geldi diye çıkarır peçetesine lokmasını,gözünüzün önünde..yüzünün aldıgı hal iştahınızı kaçırır, ev sahibi iseniz keyfinizi!
terbiyesi de tahsillidir üstelik :)
** dedi ki…
bu yorum, yazıyı da aştı..genellikle de o tipler eleştirir çorbaya ekmek bananları.. onlara göre terbiye peçe-telidir.

evet iflah olmaz bir ekmek banıcısıyım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

hasta

hasta

hasta