Zıkkım



- sahibinden satılık çağ, fiyatta anlaşılır..


*

tartışıyorlar..

konuşuyorlar akıllarına ne eserse o gün..
maç sonuçlarını, kavgaları, açılan pankartları, açılımları, ve açılamayanları, herşeyi ama herşeyi konuşuyorlar..

fakat yediklerini içtiklerini konuşacak halde değiller..


önlerine konulan bardağın içine göz ucuyla bile bakmıyorlar..

birileri kimlik, vatanseverlik gazıyla alevlenirken, ağızlarına tıkıştırılan şeyin salatalık tadında bir patlıcan olduğunun farkına varamıyor.. evet siz de yapabilirsiniz, gerçekte bu tadı almak mümkün; gözlerinizi, kulaklarınızı ve burnunuzu kapatıp taze bir patlıcanı ısırmanız yeterli bunun için..
denemesi bedava..

ama buna da gerek yok.. artık göstere göstere yedirecekler o patlıcanı hıyar diye.. ne de olsa genetiği değiştirilmiş gıdaların ithalatı artık serbest bu ülkede, ve üzerlerinde bir uyarı etiketi de olmayacak..


neden ? çünkü haksız rekabete girer durum..

seni değil, onu düşünüyor, yani popüler deyimle; çaktın mı mevzuyu..?


insanlık tarihini çağlara böler tarihçiler, ve arkasından biz bölmedik onlar böldü derler..


kimdir onlar ?
isimsiz insanlardır ilk, taş devrinin, demir ve tunç çağının babalarıdır, fetihler yapan istila düşkünü yayılmacı kumandanları, ve sürülerin arada bir coşup celallenmesiyle yaşanan ihtilalleri, devrimleridir yaşanılan çağların etiketleri..

şimdi ise ben bölüyorum, not alsın tarihçi ulema, ve suçu üstüme atsın rahatlıkla, satılırken kitapları raflarda..


diyorum ki içinde yaşadığımız çağ, kesinlikle ve kesinlikle; “tüketim çağı”


herşeyin ince ya da kaba haliyle bir şekilde pazarlandığı bir çağ bu.. ne isterseniz var, ne dilerseniz olur anında.. dilemeseniz de olur.. ihtiyacınız olmasa da sorun değil.. onu da yaratırız sizin için.. merak ediyorsanız birazcık bekleyin olacaktır eninde sonunda, yeter ki açın şu cüzdanı, geçirin kartı makineden, limitiniz yetmiyorsa bankanızı (sanki sizin..) arayın, anında ek limitler çıkarsın ali baba hazinesinden siz kırk haramilere..


yeter ki alın şu zıkkımı..


**


y.a

Yorumlar

PİA dedi ki…
bir çağı kapatığ bir yenisini açan olaylar vardır tarihte.. Peki sence bu TÜKETİM ÇAĞI ne zaman kapanacak dersin? Tüketecek hiç birşey kalmayınca mı? Peki ya yeni açılacak çağın adı?

köpekleşmenin tarihi dedikleri bu olsa gerek..

*köpekli tenzih ederim.. Teşbihte bazen hatalar olabilir.. affola..

Aşk ve Zehir dedi ki…
Tüketim çağında,

''tükenen insanlık çağı''

Çok güzel bir anlatımda,eline sağlık..

Bu blogdaki popüler yayınlar

hasta

hasta

hasta